9 mai 2012

Simbioza 3

"Doamne... Copii... Ce se intampla? Tudor crede-ma ca..."
"Hei, gata? Ce ai luat bun? Tudor ti s-au lungit mainile de la alea..."
"Ha ha ha! Nu vezi cata forta am!"
"Am luat inghetata de mango!"
"Yammy! Te ajut la despachetat... Tudor vrei inghetata?"
"Da, pune-mi o portie."
"Ce ai mai luat? Mere... branza..."
"Ioana! Mi-a spus Tudor ca ceva nu e bine... Ce s-a intamplat?"
"Hm! Nu stiu nici eu mama... Nu stiu ce e... Astept sa se trezeasca Mircea... E o tipa care l-a tot sunat si i-a trimis mesaje de amentintare... Ii tot spune ca daca mai ramane cu mine... o sa fie de rau... Practic, ma ameninta pe mine. Am sunat mai devreme pe numarul de pe care a primit sms-uri, a raspun o femeie. Nu i-am recunoscut vocea. Nici Tudor nu are idee cine poate fi... Poate ca Mircea stie mai multe..."
"Mi se pare ciudat ca toate astea se intampla acum cand Mircea..."
"Cand Mircea ce, mama?"
"Cand au trecut trei ani de cand iesiti impreuna..."
"Ha ha ha! Cred ca ai vrut sa spui altceva... Ceva legat de un inel, nu?"
"Stii?"
"Am auzit ceva... Dar astept. Hm!"
"Mda... Dar ce s-a intamplat? Ce e cu Mircea?"
"Cand venea sa ma ia a primit iar un sms. De data aceasta unul mai dur... Cred ca asta l-a zapacit... Era foarte afectat cand ne-am intalnit... Noroc cu Tudor ca a fost prin preajma..."
"Si ce scrie in mesaj?"

Niciun comentariu: