8 mai 2012

Simbioza 2

"Ioana... Sunt obosit..."
"Tudor, il duc in casa. Trebuie sa doarma putin... Vedem dupa ce se trezeste. Poate reuseste sa se adune si sa ne spuna mai multe... Tu ce stii de mesajul asta? " "Mare lucru nu stiu... Mi-a spus acum cateva saptamani ca l-a sunat cineva sa-l ameninte... Tot legat de tine... Nu stiu ce sa spun, Ioana! O fi vreun fost de-al tau..." "Eu cu Mircea iesim de trei ani... De ce tocmai acum? Si ce nebun ameninta cu moartea? Tudor, sunt in pericol?" "Nu stiu ce sa spun... Mai e cineva acasa?" "Nu..." " Atunci mai raman putin... Hai sa il punem in pat..."
"Mircea, da-mi haina!"
"Inelul... Ioana..." "Ce inel? Despre ce vorbesti?"
"Ioana... Mircea acum cateva ore a vrut sa te intrebe ceva... Ei, hai! Te-ai inrosit!" "..."
"Ioana, eu... " "Mircea, trebuie sa dormi... Vorbim dupa... Bine? Hai... Te iubesc!" "Da... esti atat de frumoasa... Te iubesc si eu..."
"Tudor, ce se intampla? Ma tot gandesc cine poate fi si care e treaba... Un fost de al meu... Eu nu am iesit cu nimeni capabil sa faca asa ceva... Poate o fosta de lui Mircea? Orbita de gelozie?" "Se poate si asa..." "Unde e telefonul lui? Vreau sa ma uit daca mai sunt si alte mesaje..." "L-am lasat in camera." "Asteapta-ma aici. Vin imediat. Ma duc dupa telefon..." "Asa... mesajul asta tampit... Mesaje de la mine... Uite! Un alt mesaj cu un numar... Nu, e de la Stefan...Si-a schimbat numarul... Altceva... A! Cred ca am gasit. Asculta: TOT CU EA ESTI? TI-AM SPUS SA INCETEZI! Atat. Daca sun la numarul asta?" "Suna! Pune-l pe speaker! Sa vedem cine raspunde! Femeie sau barbat! Poate recunoastem si vocea..." "Suna..." "Ssssss!"
"Alo! Esti la ea, nu? Alo! De ce nu vorbesti? ... Ioana? Ioana! Tu esti, nu? Poti sa-ti iei adio de la tot! Esti ca si moarta!"
"Era femeie! Cine e nebuna asta? Il vrea pe Mircea? Sau ce? Tudor, ce se intampla?"
"... Poate Mircea ne poate lamuri... Eu credeam ca e vorba de un barbat... Ma gandeam ca e un fost de al tau... Acum nu mai inteleg nimic... Cand o fi iesit Mircea cu nebuna asta? Eu i-am cunoscut toate prietenele... Sau cel putin asa cred... Nici macar nu am putut sa recunosc vocea... Ioana, nu plange! Scapam noi de toata povestea asta! Putem mege si la politie..." "Mi-e frica... Nu ai auzit-o?" "E o nebuna care probabil a facut o pasiune pentru Mircea... Nu cred ca va trece la fapte..." "Sa vad daca mai sunt mesaje..." "Mai sunt?" "Stai... de la mine... de la mine... tot de la mine... de la tine... de la mine... Asta! MIRCEA, IOANA E O PACOSTE PENTRU TINE! LAS-O! Tudor..." "Hai, Ioana... linisteste-te! O sa se rezolve..."
"Ce faceti copii? Unde e Mircea?"
"Hei, mama! Mircea doarme putin... Nu se simtea prea bine..."
"Tudor, hai sa ma ajuti putin! Mai am in masina niste bagaje... Mi le aduci tu, te rog!"
"Sigur ca da, doamna! Imediat."
"Tudor, a cerut-o?"
"Nu, nu a apucat... S-a intamplat ceva ingrozitor... Mircea primeste niste mesaje de amenintare la adresa Ioanei..."
"Cum la adresa Ioanei? Imi ameninta cineva fata?"
"Da... se pare ca e o... femeie...Hai sa ducem astea in casa... O sa va povesteasca Ioana..."

Niciun comentariu: