28 decembrie 2008

Fara titlu

... Lipsa.

Daca cineva ti-ar cere nr. meu de telefon,
i l-ai da fara sa ma intrebi?

:|



21 de comentarii:

Unknown spunea...

ia dami nr tau sa vezi dak il dau la cnv:)))...glm..:*

Ana-Maria spunea...

Florin! "da-mi"!!!!!!!!! TE ROG FOLOSESTE CRATIMA!!!!

Unknown spunea...

mda am vazut dupa ce am publicat...imi cer scuze trebuia sa stergi comm....

Anonim spunea...

:)) chiar asa!!! nici eu n-am nr. tau de telefon...poate vreau sa te sun de rev. sa-ti urez toate cele bune pt. anul ce va sa vina :-"

Ana-Maria spunea...

Parpa, ideea era daca ai da nr. KCC-ei :)) altcuiva fara a o anunta in prealabil. :D
... Florin, nu vreau sa te invat eu gramatica limbii romane..., daaaar... in multe posturi de pe blogul tau, cratima nu isi face aparitia acolo unde ar trebui. Fara suparare! :)
O zi cu mult soare tuturor!
Ps. Astept si eu un raspuns serios la intrebare. Merci.

George Man spunea...

eu ti-am zis..

Ana-Maria spunea...

;):* Multumita de raspuns.

Razvan Pandor spunea...

ain't this a funny crowd .. :))

Anonim spunea...

fdhf

Ana-Maria spunea...

bu ha ha

Anonim spunea...

deci sa inteleg ca o persoana cauria ii esti draga ti-a dat nr. de tel. fara sa te intrebe? :P

si de cand imi spui tu mie parpa?!?!?! :))

Ana-Maria spunea...

:| Gresit!

Eu am fost rugata de o persoana draga sa ii dau un nr de tel al unei alte persoane.... si eu am sunat posesorul acelui nr de tel pentru a primi consimtamantul instrainarii numarului cu pricina.
...
Iar persoana draga mie... :( nu mai vorbeste cu mine...
Am gresit eu?


Hmmm... sa inteleg ca iti este draga KCC? :p

Ana-Maria spunea...

Parpa... de la fetele noastre nebune-bune! :*

Unknown spunea...

da trebuia sa imi dai si o palma :)))..scriu repede nu ai vazut k nici virgule nu am ...nu am nimic din cand in cand mai pun cate un spatiu:)))
o zi buna!!!:*

Ana-Maria spunea...

:) Ok. Florin, apreciez ca nu te superi. ;)
...
Si eu tastez f repede! ;;) - da, se pare ca mi-au murit laudatorii!!! -, dar eu nu uit de virgule si nici de cratime... As pune si diacritice daca mi-ar permite blogul... sau poate ca este posibil si asta, dar nu stiu eu cum :| Daca stie careva... ;;) Primesc ajutor fara nicio urma de regret! Multumesc anticipat!!!

O seara frumoasa in continuare.

...

Nu pot spune ca astept cu nerabdare seara de maine ... pentru ca... :( nu ma asteapta nimic incitant :((
So...
Ma bucur de moment!

Multe stele!

Anonim spunea...

Poate cã eu stiu :-“ dar nu-ţi spun!!! :D

cât despre seara de mâine...nu esti singura >:D<

Ana-Maria spunea...

Aleeeeex... vreau sa stiiiiu!!!! Te roooog!!!!

Maine seara... o sa fiu cu prietenul meu.... siiii.... schimbare de planuri! Nu mai stam acasa ;;) Mergem la munte! ;) Soooo... Fun fun fun!

Anonim spunea...

acum sunt alex??!!! :P

si....nu!!! nu-ţi spun!!! in schimb, poţi sa dai coppy/paste la caracterele mele cu diacritice, :P si ca sunt baiat bun iţi pun si "s" cu codita (ca uitasem de el)... [ş] :*

Ana-Maria spunea...

Mi-a spus un prieten ca el scrie in word si apoi copiaza pe blog... Asta pentru a avea diacritice... :| Mi se pare prea mare bataia de cap totusi :P. Daca esti tu buuun... KCC spune ca as putea sa folosesc combinatii de taste... dar nu functioneaza asta :| - am incercat inainte sa vina ea cu ideea :D
Pupicei ca mi-au inghetat degetele pe taste. ( Sunt la birou, e caldura oprita, apa oprita, avem totusi curent si net :D E concediu pana pe 5 ianuarie, insa mai apare cate ceva si tre sa inghet o ora doua pe aici :(( )
Te pupa Mojo!

Anonim spunea...

scuze pentru raspunsul intarziat...
eeeeu...la fel scriam in word si copiam aici...prea multa bataie de cap nu este...adica doar un coppy/paste in plus...stiam pe windows xp ca puteai sa-ti alegi nu stiu ce setare pt. romana din setarile tastaturii, doar ca erau "z" cu "y" inversate si in loc de "/", "[", "]", etc., erau caractere cu diacritice. doar ca acum am windows vista si am tot cautat de ceva vreme acele setari si nu dau de ele. daca gasesc ceva te anunt ;;)
te pupa parpa :P

Ana-Maria spunea...

:* Merci Alex.