2 decembrie 2008

Abracadabra

Joi, 04.12.2008, meg la tuns... Ma gandeam sa imi schimb total look-ul... Sa imi ciufulesc parul, aici mai scurt, in partea cealalata mai lung, fara pic de simetrie! Machiaj emo. Pantaloni lalai cu turul lasat, bascheti, hanorac cu gluga - mai mare cu 3 numere si un rucsac jerpelit aruncat pe un umar. Mers flegmatic. Si mestecat de guma cu cioflaiala si spart de baloane pe toata fata. Sa imi tarasc picioarele cu baschetii mei ponositi si cu siretele innodate maturand praful trotuarului. Si sa scuip daca asa am eu chef! Sa ranjesc zgomotos. Sa imi suflu nasul in maneca hanoracului. Sa ploua si sa imi trag gluga peste ochii mei mari. Smoky eyes. Mascara sa curga si sa se intinda pe tot obrazul. Si sa nu-mi pese!

3 comentarii:

ania spunea...

asta presupun ca e de nervi? sau de plictiseala?! :-?

Anonim spunea...

pana la maneca hanoracului!!

Ana-Maria spunea...

@ania: O evadare din cotidian.
@ireversibil: Bine, si pana la!, dar in special in! - precum coinacii! :))