3 noiembrie 2009

Bogdan

Ieri, Bogdan a fost invitat la emisiunea "Celebrii sau nu" de pe Antena 2. Gazda a fost Mihaela Tatu.
Mihaela nu este tocmai persoana pe care as putea spune ca o plac, insa apreciez faptul ca a avut inima deschisa si nu a stat pe ganduri daca sa ajute sau nu un tanar. Pentru asta, are un plus din partea mea!
Daca toti ne-am deschide sufletul si am fi alaturi de cei care au cu adevarat nevoie de noi... nici gerul nu ar mai fi atat de greu de suportat pentru ca... in sufletul nostru ar fi cald. Si am zambi mai des, bucurosi ca am dat o mana de ajutor exact la momentul potrivit.

Numere de telefon in reteaua Romtelecom alocate pentru Bogdan:

0900 900 000 pentru o donatie de 10 Euro / apel
0900 900 002 pentru o donatie de 3 Euro / apel
Se apropie Sarbatorile de iarna! Nu uitati sa fiti mai buni!