20 octombrie 2009

... legat de "Povestea lui Bogdan"

Mai, nu stiu de ce, dar chiar ma afecteaza ceea ce se intampla cu Bogdan! :( Nu l-am mai vazut de cand aveam doi-trei anisori... Practic, este un necunoscut pentru mine... si cu toate astea... imi aduc aminte de el. Sunt franturi, si poate nu sunt nici macar amintirile mele, poate sunt doar amintirile parintilor mei care mi-au povestit despre Bogdan al lui Zoe, si despre Gabita - sora lui Bogdan - si despre Zoe, cea buna. Zoe care o lua si pe Ana la ea atunci cand Carmen - mama - avea examene, Zoe care spunea ca Ana e cuminte, "Anei trebuie sa ii dai reviste si sta cuminte in patut."
...
De cand am aflat de boala lui Bogdan... ma tot gandesc... Cum e sa stii ca depinzi de 60 000 de Euro? 60 000 Euro = o viata tanara! E pret de supermarket, nu te poti tocmi ca la piata... Ai bani, traiesti! Nu ai, mori! E simplu.
Imi doresc ca Bogdan sa isi poata saruta iubita in fiecare dimineata timp de zeci de ani de acum inainte!
Bogdan are o iubita buna, o iubita care a reusit sa il faca sa calce pe drumul cel bun, o iubita care i-a zambit multumita la fiecare reusita, la fiecare lupta cu viata! Iubita lui este superwoman! Superwoman l-ar ajuta si acum daca ar avea 60 000 Euro, dar din pacate nu este Samanta! :( ... Daca ar fi Samanta... ar misca din nasuc si ar face o vraja ca Bogdan sa fie bine!

Niciun comentariu: