21 octombrie 2010

Citeste popa

Sunt revoltata! Ce se intampla in biserici? Cum de preotii au o asa numita Carte din care "citesc" viitorul?!?!? Si pentru a-ti prezice ce urmeaza sa se intmaple cu tine percep o taxa. Si sunt multi cei care platesc!
Eu? Eu nu sunt o persoana credincioasa. Nu am un dumnezeu, am doar voina si ma ghidez dupa etica. De ce ar fi mai bun decat mine unul care se inchina in fata bisericii si injura ca la usa cortului?!?! De ce ar fi mai bune babele cate ce semneaza condica la biserica? De ce ar fi mai buni cei care se calca in picioare sa sarute sfinte moaste? De ce ar fi mai buni preotii care violeaza, bat sateni si au birturi?
O persoana mi-a spus ca a mers la biserica si i-a deschis preotul cartea sa-i citeasca. Si i-a citit. "Pe 15 noiembrie 2010 mori. " WTF?!?!? Asta se intampla in biserica?!?!? ... Mda... mi-am reamintit de ce am incetat sa mai fiu ortodox.
Deschide popa cartea si citeste-mi!
Scoate omule suta si-ti citesc!
Ia uite! O sa mori!
Mai da-mi o suta si-ti schimb drumul!
De', da-mi bani simbolic, doua trei sute
Nu pentru mine, pentru ce va fi sa fie!
Da-mi ca dai pentru sufletul tau!
Si omul scoase banii.
Ii spuse ca daca nu moare, scapa.
Oricum, sa dea cheia rudelor,
in caz ca moare, sa-l ridice.
Absurd!

Niciun comentariu: