24 martie 2009

Bucuresti.



Parcare. Bariera. Parcare cu plata. Apas butonul. Iese tichetul. 1.5 lei/h. Ok, relativ bine. Surprizaaa! Toate locurile sunt ocupate, dar nu de masini! Pe fiecare loc de parcare liber, sta postat cate un "cigan". Ce vrea asta?!?!?! Cum ce vrea? Plata! Plata?!!?!? Pentru ce? Platesc pentru locul de parcare, doar pentru asta am tichetul!!! Dar tiganul nu se misca, spune ca mi-a pastrat locul si pana nu platesc, nu parchez! Oooook, e Romania! ... Ma obisnuiesc cu ideea... Ii intind 1 leu. Imi spune ca e prea putin si sa ii mai dau unul! ?!?!? Cat tupeu pe el!!! Asta vrea mai mult decat ma costa legal locul de parcare!!! Sa ii mai dau bani?!?!? Sau sa scot pistolul - as vrea eu! -? Pac! Direct in ochi! ... Uf! Simt ca imi ard obrajii si ii mai intind inca 1 leu. Cum de ce? Daca nu ii dai, te injura, te scuipa si iti aranjeaza bine masina! Si atunci? ... Normal, ii platesti!
...
Am cumparat acum ceva vreme o carte "Enervari sau bucuria de a trai in Romania". Da, vreau sa pun un PS la lista autorilor!



Niciun comentariu: