2 februarie 2009

Scoate milionu'!




Avusesem treaba la banca si vad o tiganca care bate in geam. Dau geamul jos. Ii dau 1 leu.. si ridic geamul... Ea de colo.."stai asa ...ca ai fost baiat cu suflet mare...sa iti si ghicesc..."

Si eu: "Hai zi!". Nu cred in chestii din astea, dar eram curios. Era prima data cand o tiganca imi ghicea, cica. Si zicea ea ca sunt indragostit de o fata, dar ca de fata aia sunt indragostiti alti doi baieti.
Eu in mintea mea: "O fi mai multi poate ca eu nu-s indragostit de nimeni!"
E un cuvant mare asta... a te indragosti... si-l apriciez ca atare
Bun.. Si zice ea sa scot 1 leu ca il primesc inapoi si ca sa tin mana pe el si pe o carte, tragea ea o carte cica sa ghiceasca numele fetei; tot o dadea in diverse. Eu tot intrebam: "Care e numele bre? Numele fetei!". Ma facuse curios. Stia mai multe decat mine.
Zice sa scot milionu' si ii zic ca plec. Ea de colo ca e Sf vineri si ca nu mi-a ghicit si o sa am ghinion.
Eu in mintea mea "Frate...la cate ghinioane am avut pana acum.. chiar nu ma mira sa mai am...hai veniti sa va iau pe toate... Auziti mai ghinioanelor! Va iau pe toate la rand si va rezolv! Si va sparg! 'Tu'va'n mama voastra!"
Si am plecat. Trebuia sa o calc.




Niciun comentariu: