26 noiembrie 2008

De la 8:00 la 12:30

Astazi, printr-un concurs de imprejurari mi-am mancat timpul si nervii in "orasul" Babeni.

Ofuri:
1. Carosabilul execrabil
2. Incompetenta functionarilor din primarie (Oare are legatura cu frigul din institutie?!!?! Poate ca le-a inghetat mintea saracilor oameni... :|)

Zambete:
1. Luna aprilie trona pe pagina calendarului
2. Un locatar, veteran de razboi, scria o declaratie prin care solicita ridicarea unui monument in fata primariei! (A plecat bosumflat, injurand de toti dumnezeii si promitand razboi. Alesii vor fanta arteziana! :)) )
3. Gurile de canal au fost betonate (Asta dupa ce "ciganii" lui . au furat toate capacele :P)
4. PD-L impartea maculatura pentru alegerile de duminica

So... se pare ca am zambit mai mult! :D

2 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

stai linistita, asta-i romania. ca tot romania e si la babeni. parca am fost si eu pe-acolo. la cioplitorii in lemn...

Ana-Maria spunea...

Nu. ROMANIA nu e chiar atat de rea! Oamenii o fac urata prin incultura, lipsa de civilizatie si grosolanie!